Kyläläinen Kauppa Asetukset Minecraft


Napsauttamalla hiiren kakkospainikkeella kyläläistä avataan GUI, jonka avulla pelaaja voi käydä kauppaa kyläläisen kanssa. Villagers tekee tarjouksia ammattinsa ja uransa perusteella ja tekee vain kauppoja sen perusteella, mitä tarjouksia hän tekee. Eri tarjouksia voi tarkastella painamalla vasenta ja oikeat painikkeet vierekkäin näytettävän tarjouksen vieressä Kaikki tarjoukset sisältävät smaragdin valuutan ja jotkut villin uran osaamiseen liittyvät asiat mahdollistavat harvinaisten tavaroiden hankinnan. Se on myös ainoa oikeutettu tapa hankkia pullot o lumoava Survival-tilassa. kaupallinen käyttöliittymä, joka näyttää 28 paperin kauppaa 1 smaragdiin. Erilaisia ​​uraa on osoitettu jokaiselle kyläläiselle ja niitä voi tarkastella kaupankäynnin GUI: ssä. Esimerkiksi ruskeat villit kylät voivat olla taulukoita tai kalastajien seppäjä voi olla panssaroita tai aseiden kouruja jne. Jokainen kyläläinen kutee Tier 1 on heidän uransa, joka vaihtelee 2 4 ensimmäisestä avaamattomasta kaupasta eli kaikki paimenet kutevat vain kahdella vaihtoehdolla, ostavat villaa ja myyvät s kuuntelee Jokainen taso koostuu määritellystä kauppatarjoussarjasta ja tasot ovat samat mille tahansa uralle ks. alla oleva kaavio He voivat avata uusia tasoja olemassa olevan tarjouksen kaupankäynnin yhteydessä Huomaa, että kaupankäyntijärjestelmä on suljettava ennen kuin kyläläinen avataan uusi taso Kun he tekevät, he saavat Regeneration I: n ja ne ympäröivät purppura ja vihreät hiukkaset muutaman sekunnin ajan. Jokaisella uralla on kiinteä sarja tasoja, ja se vapauttaa vain rajallisen määrän tarjouksia. Tähdet deaktivoitavat tarjouksen, jos tarjoukseen on käytetty joitain kertoja. Tarjouksen s mahdollisen deaktivoinnin mahdollisuus on satunnainen, mutta tarjous on käytettävä vähintään kaksi kertaa ennen kuin se on oikeutettu deaktivointiin Tarjouksen tekemisen jälkeen 12 kertaa se on taattu. toinen tarjous voi aktivoida tarjouksen uudelleen Kun tarjous on poistettu käytöstä, punainen X näkyy kaupankäynnin käyttöliittymässä ja sillä on sama hiukkaspäästösuoritus kuin tarjouksen luominen. Tarjolla on taattua aktivoida uudelleen käytettävissä oleva tarjous vaihtoehtoja ja avata tier, jos jotkut eivät ole vielä avattu ensimmäistä kertaa, kun sitä käydään kauppaa seuraavilla kaupoilla, sillä on vain 20 mahdollisuutta tehdä niin kaupasta. Esimerkiksi jos viljelijä kylässä on kauppa, joka on 8 kurpitsaa 1 smaragdiin ja 64 pumpkinin pinosta käydään kauppaa, ja tämä lasketaan 8 yritykseltä, joissa jokaisella yrityksellä on 20 mahdollisuutta aktivoida kyläläisen kaupat. Villagers erottaa vaurioiden arvot, joten eri värivärit eivät voi korvata valkoista villaa, puuhiiltä ei voida käydä kauppaa hiilen sijasta, eikä vaurioituneita työkaluja voida vaihtaa täysin korjattujen työkalujen sijasta. NBT-tietoja ei kuitenkaan oteta huomioon, joten kirjallisen sisällön ei ole väliä. Täydellinen luettelo ura - ja tasoluokista on alla. Brown Robed Villager. Movimento kuvioita Edit. Kun kutu, kyläläiset jättävät koteihinsa ja alkavat tutkia kylää Yleensä he vaeltavat selkeästi kylän sisällä päivän aikana He voivat mennä sisälle tai ulkona Joskus kaksi kyläläistä voi pysähtyä ja kääntyä katsomaan toisiaan käyttäytymisessä, jossa soittaminen tapahtuu, jossa he katsovat toista kyläläistä muutaman sekunnin ajan. Pelaajien tapauksessa he katsovat jatkuvasti niitä niin kauan kuin pelaaja on tarpeeksi lähellä, ellei kyläläinen yrittää päästä kotiin yöllä, maatilan ruokaa tai kaatua zombialta Kun pelaaja hyökkää kylässä, kyläläinen ei pääse pois, mutta vihan partikkelit lentävät kylästä, jos se on kylässä. Villagers , kuten muut väkijoukot, etsii polkuja esteiden ympäriltä ja välttää joitain haitallisia lohkoja ja kävelee kallioita. Telttaisissa tilanteissa on kuitenkin mahdollista, että yksi kyläläinen voi työntää toisen pois kalliolta tai vahingoksi. Yöllä tai sateen aikana kyläläiset käyvät sisällä, sulkevat ovet takana, pysyvät sisätiloissa aamuun saakka Aamulla kyläläiset lähtevät ulkona ja pakenevat kaikista jäljellä olevista zombeista Kun zombiet ovat kadonneet, kyläläiset palaavat normaaliin käyttäytymiseen. Jos kylä löytää itsensä kylän ulkopuolella raja, tai kyläläinen, jossa kylä ei tunnista kylän rajaa 32 lohkossa, se liikkuu nopeasti rajan yli. Kylä, joka on yli 32 korttelin päässä kylän rajasta, unohtaa kylän noin 6 sekunnissa. Onko kylässä vai ei , kyläläinen ei ole koskaan altis despawning. Villagers ei voi avata avolouhoja, aidan portit tai rauta ovet. On todisteita, että kyläläiset ovat alttiita overprowling tiettyjä alueita kylän jättäen muille alueille täysin tyhjä Kun siirryt sisälle, AI mieluummin ovia sisällä 16 korttelia Euklidien välimatka Se myös haluaa mieluummin ovet, joissa on vähemmän kyläläisiä, mutta lähistöllä on tässä tapauksessa vain 1 5 korttelia ja kun liikkuvat sisään, kyläläiset mieluummin siirtävät 2 5 korttelia sisään, kun sisäosa on etelässä tai itäpuolella ja siksi tulee olemaan tämän tarkistuksen ulkopuolella. Päivän aikana on havaittu, että kyläläiset pyrkivät klusteriin lähellä loukussa olevaa kyläläistä tai olemassa olevaa suurta kyläläisten klusteria, joka todennäköisesti johtuu Sosiaalisen AI-rutiinin, joka ohittaa heidän taipumuksensa vaeltaa. Nosta esineitä Edit. Villagersillä on kahdeksan piilotettua varastopaikkaa. Villagers eivät aio tahallaan etsiä esineitä poimia, mutta he keräävät kaikki leipäpähkinöiden perunat vehnän siemenet punajuurta ja punajuurikasvien siemeniä ne tulevat alueelle Nämä ovat ainoat kohteet, jotka he voivat poimia Jos pelaaja ja kyläläinen ovat samanaikaisesti kohteen pickup-alueella, pelaaja ottaa aina vastaan ​​sen. Huomaa Jos gamerule mobGriefing on väärä, kyläläiset eivät poimi esineitä. Ruokaa ruokaa Muokkaa. Jos kylässä on tarpeeksi ruokaa yksi varastopino 6 leipää tai 24 porkkanaa, perunaa, punajuurta tai 18 vehnää vain viljelijöille ja näkee kyläläisen ilman tarpeeksi ruokaa yhtä varastopinoa 3 leipää tai 12 porkkanaa, perunaa tai punajuuria ei-viljelijöille 15 leipää, 60 porkkanaa, perunaa tai punajuurta tai 45 vehnää viljelijöille, kyläläinen voi päättää jakaa ruokaa kyseisen kyläläisen kanssa. orjapinoa, jossa on vähintään 4 leipää, porkkanaa, perunaa tai punajuurta tai vähintään 6 vehnää, ja sitten heittää puolet pinoista pyöristettynä kohdekivän suuntaan. Kun vehnää jaetaan, valmistetaan ensin leipä, joka voi johtaa 1 tai 2 vähemmän kuin puolet pinoista jaetaan. Kasvatusmuokkaus. Aikuiset ja vauvan ruskeat villit kyläläiset ja muut ura-alueet pyrkivät viljelemään kylän rajalla Villagers riittävän kaukana minkä tahansa kylän rajalta,.Farmlandia etsitään etsimällä tiettyjä lohkoja jopa 15 korttelin päässä villista X: ssä ja Z: ssa ja enintään 1: ssä Y: n 31 31 3: n pinta-alassa. Jos ruskeilla robotteilla asuvilla villareilla ei ole tarpeeksi ruokaa yksi pino varastoonsa 15 leipää, 60 porkkanaa, perunaa tai punajuurta tai 45 vehnää ja löytää täysin viljellyn vehnän, porkkanan, perunan tai punajuuren, hän siirtyy viljelylohkoon ja rikkoo sen. Jos ruskeilla robotteilla oleva kyläläinen on siemeniä, porkkanoita, perunoita tai punajuurikasveja hänen inventaariossaan ja fi: ssä se on lentolohko edellä viljelysmaata, hän siirtyy siihen ja kasvattaa viljelykasvien he tulevat aina istutettavaksi ensimmäisestä tukikelpoisesta korttipaikastaan. Huomaa, että jos gamerule mobGriefing on väärä, kyläläiset eivät kykene maatilaan. Baby villagers Edit. Joukko kyläläisiä lapsia, jotka pelaavat tagileikkejä. Vauvaiset kyläläiset kiertävät, tulevat ja lähtevät taloa tahtomattaan Joskus lopettaa sprintin katselemaan rauta Golemissa Jos rauta Golemilla on unikko, lapset varovaisesti ottavat kukan sen käsissä. Muista rotuvoimavista väkijoukkoista, vanhemmilla ja lapsella ei ole mitään henkilökohtaisia ​​vuorovaikutuksia kuin sosiaalistaminen. Zombies Edit. Zombies yrittää löytää ja hyökätä kyläläisiä 42 lohkon säteen sisällä, vaikka kyläläinen on näkymätön ja yrittää murtautua alasotot Zombies vain murtaa ovet helposti, jos vaikeus on vaikea, vaikka vain murto-osa zombeista, jotka ovat kovaa tilassa, kykenee murtamaan ovet. Tämä pätee myös zombie-pigmeihin, jos ne löytää ovesta Kyläläiset juoksevat zombeilta, joskus piileskelevät taloja Kyläläinen vain luonnollinen puolustus on rauta golemeja, jotka hyökkäävät lähellä vihamielisiä mobs. Zombies yrittää tappaa kyläläisiä tai muuntaa ne zombie kyläläiset Mahdollisuus, että kyläläinen tullut zombie villager kuolema on 0 Easy, 50 on Normaali, ja 100 Hard Baby kyläläiset voivat olla tartunnan myös zombeja. Villagers myös ajaa zombie pigmen. Lightning Edit. When salama iskee välillä 3 4 korttelin villager , se muuttuu nohteksi. Vesterit mate riippuen pätevien ovien lukumääristä. Jos halutaan nähdä alla, kyläläiset sukulaiset niin kauan kuin väestö on alle 35 pätevää ovet, pyöristettynä. Kärsimättömän kyläläisen tyyppi ei ole riippuvainen kyläläisten vanhempien kanssa. Pätevä ovi on mikä tahansa oven sisällä kylän säteellä, jossa ulkotilojen lukumäärä 5 lohkossa suorassa linjassa oven toisella puolella ei ole sama kuin ulkotilojen lukumäärä 5 lohkot oven toiselle puolelle Tilan katsotaan olevan ulkona, jos siinä ei ole mitään muuta kuin läpinäkyvä lohkojen yläpuolella aina kohti taivasta. Pelimoottori ajoittaa väestönlaskennan väestön nykyisen väestön määrittämiseksi. kylän horisontaalinen raja ja keskuksen 5 pystysuoran lohkon sisällä lasketaan osana väestöä sen selvittämiseksi, onko kylän jatkuvaa parittelua sallittu. Mutta kylän horisontaalisessa raja-alueella ja kylän pallorivin sisällä kukaan kyläläinen yrittää siirtyä rinnastustilaan niin kauan kuin rajalla on vähintään yksi kyläläinen Jos kaksi kyläläistä samanaikaisesti päätyvät rinnastustilaan, kun he ovat lähellä toisiaan, he sukulaiset keskenään ja tuottavat lapsen. Muuttuvuus muokataan. halukkaita roduttamaan Pariskunnan jälkeen he eivät enää ole halukkaita, ja heidät on oltava valmis uudelleen. Tähdet voivat tulla halukkaiksi, kun pelaaja käy kauppaa t hem Suostuvuus myönnetään ensimmäistä kertaa, kun uutta tarjousta käydään kauppaa tai yhden viiden mahdollisuuden myöhempiin kauppoihin Vihreät hiukkaset ilmestyvät, jos kyläläinen tulee halukkaaksi kaupankäynnillä. Tämä ei kuitenkaan aiheuta heitä etsimään välittömästi toveruutta. Kyläläiset voivat myös olla halukkaita hankkimaan joko 3 leipää 12 porkkanaa tai 12 perunaa yhteen pinoon. Jokainen kyläläinen, jolla on ylimääräistä ruokaa, yleensä maanviljelijät heittävät ruokaa muille kyläläisille, jolloin he voivat noutaa sen ja hankkia tarpeeksi ruokaa valmiiksi Voit myös heittää leipää, porkkanoita, punajuurta tai perunoita kyläläisöissä rohkaisemaan kasvatusta Kyläläiset kuluttavat vaaditun ruoan kun he ovat valmiita. Ammattiin ja uraan Edit. Jokaisella kyläläisellä on ammatti, joka voidaan tunnistaa vaatetuksella Villagersillä on myös uraa erityisiä ammatteja varten Pelaaja voi tunnistaa kylän uran lukemalla otsikon yläosassa kaupan rajapintaa Alla on taulukko, jossa luetellaan eri kyläläiset, heidän uransa suhteessa heidän ammattiinsa sekä tunnisteita, jotka määrittelevät ne. Jokaisella ammattialalla on 1-6 mahdollisuutta esiintyä, joten kunkin uran todennäköisyys on seuraava. paperille 1 smaragdiin. Kaupankäyntijärjestelmä on pelimekanismi, jonka avulla pelaajat voivat käydä kauppaa kohteita varten ja päinvastoin. Kaupat voivat olla hyviä tai huonoja riippuen siitä, mitä kustannukset ovat ja mitä kohteita saat. Kaupankäynti on käytettävissä vain aikuisille kyläläiset, jotka pelaajat eivät voi käydä kauppaa vauvojen kyläläisten kanssa. Kun kyläläinen napsautetaan, pelaaja voi käydä kauppaa heidän kanssaan ja näyttää uransa. Villagajat tekevät tarjouksia, jotka perustuvat heidän ammattiinsa ja uraansa, ja tekevät kaupoista vain minkä tahansa tarjouksen perusteella Eri tarjouksia voi tarkastella painamalla nykyisen näytön vieressä olevia vasenta ja oikeaa painiketta. Useimmat tarjoukset sisältävät smaragdin valuutan ja eräitä asioita, jotka liittyvät villin ammattiin ja uraan Kaupankäynti sellaisten harvojen kohteiden hankkiminen, jotka muutoin olisi melko vaikea saada, kuten ketjupanssarit. Kauppamekanismilla pelaajat saavat pullon o Lumoavansa selviytymistilassa, koska se on ainoa oikeutettu tapa Kun kyläläiset saavat uuden kaupan, violetit partikkelit ja vihreät ristipartikkelit näkyvät. Kaupan jälkeen uusi tarjous kerran, kyläläinen sallii uuden tarjouksen. Kun 2-12 kertaa tarjous on toistettu, kyläläinen lukitsee kaupan tarjonnan. Se on, kyläläinen ei enää tarjoa tätä kauppaa. Näin tapahtuu, pelaajan on käytet - tävä uudesta kaupallisesta tarjonnasta kyläläisen ikkunassa kerran tai useammin, jos sitä käytetään jo kerran ja odota hetki sitten Jos vihreät hiukkaset näkyvät, kaikki kaupat avataan. Aloita tarjoamalla kaikki kaupat Jokaisella kyläläisellä on korkeintaan tiettyä tasoa, jotka vaihtelevat uran mukaan Kun kyläläinen on avannut kaikki tasot, se ei avaa uusia pelejä. Pelaajat voivat kuitenkin edelleen uudistaa kaikki tarjoukset Kun kyläläinen antaa hiukkasia uudesta kaupasta, he saavat 10 sekuntia uudistumisestaan ​​I, joka antaa heille 4 manua tai ulkoiset toimittajat voivat auttaa kyläläisiä hankkimaan uusia kauppoja. Nitwit-kylällä ei ole kauppoja. sisältää erilaisia ​​ominaisuuksia mob Heidän entiteettien tunnus on villager. Entity data. Tags yhteisiä kaikille yhteisöille nähdä Template Nbt perivät kokonaisuuden mallin. Tags yhteinen kaikille väkijoukot Katso Template Nbt perimään mob malli. Lisäkenttiä väkijoukkoja, jotka voivat rotu nähdä Template Nbt periä kasvatettavia template. Profession Tunnisteen tunnistetta käytetään tämän kyläläisen Tämä vaikuttaa myös kaupankäynnin options. Riches Tällä hetkellä käyttämättömät Kasvuissa määrä smaragdeja kauppaa kyläläiselle milloin ne ovat kaupankäynnin. Career Tämän kylän uran tunnus Tämä vaikuttaa myös kaupankäynnin vaihtoehtoja ja kyläläisen nimeä GUI: ssä, jos sillä ei ole CustomName Jos 0, seuraavana ajankohtana tarjoukset päivitetään, peli luovuttaa uuden uran ja nollaa CareerLevel 1.CareerLevel Tämän kylän kaupankäynnin kaupankäynnin nykyinen taso vaikuttaa kyläläisen kaupankäyntivaihtoehtoihin, jos se on suurempi kuin heidän uransa enimmäistaso, uusia tarjouksia ei synny. Lisäykset, kun kauppa aiheuttaa tarjouksia päivitettäessä Jos 0, seuraava kauppa tekee uuden uran ja asettaa CareerLevelin 1 asettamaan tarpeeksi korkealle tasolle eikä uusia kaupoja ole vapautettava Ura on asetettava 1: een tai korkeammalle. on halukas kumppaniksi Tultaisiin totta, kun tietyt kaupat ovat sellaisia, jotka aiheuttaisivat tarjouksia päivitettäviksi ja vääriä yhdistämisen jälkeen. Inventaario Tässä luettelossa oleva yhdistelmämerkki on kohteen villin varastosta, enintään kahdeksalle aikavälille. useampia paikkoja, jotka voidaan pinota yhteen, tiivistetään automaattisesti yhteen paikkaan. Jos on enemmän kuin 8 aikaväliä, viimeinen kortti poistetaan, kunnes kokonaissumma on 8. Jos on olemassa 9 aikaväliä, mutta kaksi edellistä aikaväliä voidaan tiivistää, viimeinen korttipaikka olla ennalta joka on lähetetty sen jälkeen, kun kaksi muuta aikaväliä on yhdistetty. Valuutuettelon kohde, poislukien Slot-tagit. Kaikki kohteet ovat yhteisiä, katso Malline Nbt peritään itemnoslot-malli. Tuotteet syntyvät, kun kaupan valikko avataan ensimmäisen kerran. options. trade option. rewardExp 1 tai 0 true false - totta, jos tämä kauppa tuottaa XP orb drops. maxUses Tämän kaupan sallittua enimmäismäärää ennen sen poistamista Kasvaa satunnaisella summalla 2-12, kun tarjoukset ovat refreshed. uses Kuinka monta kertaa kaupankäynti on käytetty Kaupankäynti poistuu käytöstä, kun tämä on suurempi tai yhtä suuri kuin maxUses. buy Ensimmäinen kustannuserä, ilman Slot-tunnistetta. Kaikkien tavaroiden yhteiset kohteet, katso Malline Nbt peritään itemnoslot template. buyB toukokuu ei ole olemassa Toinen kustannuserä, ilman Slot-tunnistetta. Kaikkien tavaroiden yhteiset kohteet, katso Malline Nbt perimä itemnoslot template. sell Myytävää tuotetta kullekin kustannuskohteelle ilman Slot-tunnistetta. Kaikkien kohteiden yhteiset tiedot löytyvät Template Nbt inherit itemnos paljon kauppaketjua kyläläisten kanssa. Kaupankäynnin avaaminen avoimena aiheuttaa kyläläiset vaeltamasta normaaleissa olosuhteissa. Tähdet antavat nyt uudelleen ammatinsa, jos tiettyä ammattia ei ole tai jos ammattilaisten kyläläisten lukumäärä on epätasapainoinen eli jos on olemassa monia maanviljelijöitä ja ei mustanpoikia, yksi muuttaa ihonsa ja osoittaa, että se on muuttanut ammattiaan. Risteily on myös muuttunut, jos ylimääräinen syöttötila on lisätty, missä työkaluja voidaan sijoittaa ostaa lumoamista ja korjausta. poistaa kaupan vaihtoehdon sen jälkeen, kun sitä on käytetty vähintään 3 kertaa. Vaikka vaatii ulkoisia työkaluja tai muutoksia sovellettavaksi, hirviöiden kutsujat voivat kutua aiemmin käytettävissä olevat Green Robe Villagers muuttamattomissa Minecraft-asiakkaissa. Tähdet haluavat ja eivät pidä sinua riippuen siitä, miten olet reagoinut heille. Villagers voi tartunnan zombeja aiheuttaen heidät muuttaa ulkonäköään ja hyökätä soittimen ja muiden kyläläisten kanssa. Villager lapsi ren voi nyt syntyä helposti napsauttamalla kyläläistä hiiren kaksoiskantamua. Lisää äänitehosteet kyläläisille Heillä on erilaisia ​​ääniä vahinkojen korjaamiseen, kyläläisten keskusteluun, onnistuneisiin kauppoihin ja peruutettuihin kauppoihin. Vika aiheutti vauvojen zombeja kuolleiden aikuisten kyläläisten muuttuvat vauva villager zombeja. Ohjasi uraa kyläläisille jakamalla kaupan tarjoukset ammattikunnassa Tämä uran näkyy kaupankäynnin käyttöliittymä. Suunnittele kaupankäynnin järjestelmä on vähemmän satunnaista se on nyt perustuvien ja useita tarjouksia voi olla syntyy kerrallaan. Kauppajärjestelmän muutokset yrittävät käydä kauppaa yleisten kyläläisten kanssa kaatavat pelin. Villagers vain rotu, kun se on halukas. Tämä rajoittaa kyläläisten määrää ja estää äärettömät jalostuskaupungit. Tähdet, joilla oli yli 4 ammattia toista 0-4. Yleiset kyläläiset voivat nyt syntyä vain negatiivisten ammattien lukumäärän perusteella. Villageriin liittyvät tiedot säilytetään ongelmatilanteessa. kyläläiset innoittivat myymälänvartijat Dungeon Master 2: ssa 3.Notch on sopinut, että kyläläiset näyttävät muurattuja keihäsmiehiä 4.Riisin, väkijoukot, jotka täyttävät kyliä, olisivat pigmenejä 5.Nomamerkit, joita käytetään kyläläisissä, nimittävät aina kyläläisen avaamatta sen sijaan, kaupallinen käyttöliittymä. Villagers näkevät näkymättömiä pelaajia. Kun zombialainen kyläläinen on parantunut, kyläläinen saa Nausean 10 sekunnin ajan ilmoittaen purppuran tilan vaikutuksen hiukkasia. Kun kyläläinen on rakastustilassa, se kulkee hyvin hitaasti Kuitenkin kun kylä kulkee sisätiloissa, kun yö laskee, se kulkee äärimmäisen nopeana ja nopeammin kuin pelaajan sprintinopeus. 1 6: n julisteen julisteessa näkyi taustalla sininen vaipunut kyläläinen vihreällä robareilla. Tällaista kyläläistä ei ole koskaan nähty - game. April fools Edit. On 1. huhtikuuta 2014, Mojang ilmoitti, että kyläläiset ovat ottaneet kiinni ihon palvelimet ja sisällön toimitusverkkojen CDN huhtikuun vitsit vitsi Tämä aiheutti pelaajien nykyisen ihon muuttua kyläläiseksi sk ins Tämä aiheutti myös käyttäjien ei voi vaihtaa nahkoja Erilaisia ​​uran villager nahat käytettiin, mukaan lukien silloin käyttämättömiä nitwit villager vihreä robe. Many ääniä myös muuttui, väitetään, että kyläläiset He näyttävät olevan samanlainen kuin villager puhuu sanoilla sen sijaan, että ne kuuluisivat normaaleihin ääniin. Peli-musiikkia on myös muutettu niin, että siihen kuuluu kylä, kuten ääniä, ja siinä on myös kotimainen kuuntelupeli The Throne-teemasta. Äänet ovat alkaneet Sound-resurssipaketista, jonka elementti Animaatio, nimeltään Element Animation Villager Sound Resource Pack TEAVSRP, joka perustuu kyläläisiin, jotka ilmestyvät heidän fani-videoistaan. Kyläläiset ilmaisivat Dan Lloydin, elementin animaation johtajan. Risteily on pelimekaniikka, jonka avulla pelaaja voi käydä kauppaa NPC: n kyläläisten kanssa Pelaaja voi joko ostaa kohteita smaragdeilla tai käyttää kohteita ostaa smaragdeja. Oikea napsautus kyläläiselle avaa kaupankäynnin rajapinnan, joka on yksi tai enemmän asukkaat kyläläiset ovat erilaisia ​​ammatteja, jotka vaikuttavat tarjouksia he tekevät Seppä myy vain panssaria, työkaluja ja aseita, kun maanviljelijä myy sinulle erilaisia ​​elintarvikkeita ja työkaluja. Hinnat kyläläiset kysyvät ovat asetetut, mutta ei kaikki kyläläiset veloittaa samat määrät samoille kohteille Kyläläiset kuitenkin tuottavat uusia tarjouksia, jotka saattavat olla samat kohteet suuremmissa tai pienemmissä määrin eri hinnoilla. Mutta kyläläiset tuottavat vain uuden tarjouksen, kun viimeinen tuote, jonka he ovat tarjouksen, on oikea kohde. kauppaa aiemmin. Villagers luo vain uuden tarjouksen, kun kaupan ikkuna on suljettu ja he lähettävät purppurahiukkasia muutaman sekunnin ajan. Vasta luodun tarjouksen voi olla joko uusi tuote tai tuote, jonka he olivat jo myyneet, joka korvaa vanhan tarjouksen Tämä uusi tarjous voisi olla huonompi, joten voi kestää ikuisia, jotta he voivat alentaa hintansa mieltymyksesi mukaan. Mustaharmaa ostaa. Kaali 16-23 1 smaragdiinille. Diamond 4-5 1 emerald. Iron harkko 8-9 1 emera ld. Gold valanteen 8-9 1 smaragdiinille. Blacksmith myy. Diamond kirves 1 9-11 emeralds. Diamond Hoe 1 7 emeralds. Diamond Pickaxe 1 10-11 emeralds. Diamond Spade 1 7 emeralds. Diamond Sword 1 12-13 emeralds. Iron ax 1 6-7 emeralds. Iron Hoe 1 4-5 emeralds. Iron Pickaxe 1 7-8 emeralds. Iron Spade 1 4-5 emeralds. Iron Sword 1 7-10 smaragdeja. Rauta kypärä 1 4-5 emeralds. Iron Rintakehä 1 10-13 emeralds. Iron Legs 1 8-9 emeralds. Iron saappaat 1 4-5 emeralds. Chain kypärä 1 5-6 emeralds. Chain Rintakehys 1 11 -14 emeralds. Chain Legs 1 9-10 emeralds. Chain saappaat 1 5-6 emeralds. Diamond kypärä 1 7 emeralds. Diamond Chestplate 1 16-18 emeralds. Diamond Legs 1 11-13 emeralds. Diamond Boots 1 7 emeralds. Farmer buys. Cooked Fish 9-12 1 emerald. Gold harkko 8-9 1 emerald. Raw kana 14-17 1 emerald. Wheat 18-21 varten 1 emerald. Wool 14-21 varten 1 smaragdi. Maataloustuottaja myy. Vihjeitä 5 1 smaragdiinille. Leipä 3-4 1 smaragdiin. erald. Cookies 8-10 1 emerald. Flint 2-3 varten 1 smaragdi ja 10 soraa. Flint ja teräs 1 3 emeralds. Melon viipale 5-8 1 emerald. Shears 1 3 emeralds. Librarian ostaa. Book 12- 14 varten 1 emerald. Paper 19-29 1 emerald. Written kirja 1 1 emerald. Gold harkko 8-9 1 emerald. Librarian sells. Bookshelf 1 3 emeralds. Clock 1 10-11 emeraldspass 1 10-11 emeralds. Glass 4-5 1 emerald. Priest buys. Gold harkko 8-9 1 emerald. Priest myy. Pullo o lumoava 2-4 1 emerald. Raw Beef 1 varten 7-10 emeralds. Glowstone 2-3-1 emerald. Redstone pöly 2-4 1 smaragdin. Pappus myös lumoaa rautaa ja timanttia miekkoja, akseleita, pikkuja ja rintakehää 2-4 smaragdiin kohdasta. Bucher ostaa. Kultainen valkaisu 8-9 1 smaragdiin. -17 1 emerald. Raw Porkchop 14-17 1 emerald. Coal 16-23 1 emerald. Butcher myy. Staak 6-7 1 emerald. Cooked Porkchop 6-7 1 emerald. Saddle 6-7 1 smaragdi. Leather Cap 1 2-3 emeralds. Leather Tunika 1 4 emeralds. Leather Housut 1 2-3 emeralds. Leather Boots 1 2-3 smaragdeja varten.

Comments